Menú novetats

Carballo Márquez, Anna; Portero Tresserra, Marta
Graó, 2018
Presenta una visió clara i concisa de les principals aportacions de la neurociència aplicables a l'educació en forma de deu idees clau, sintetitzades en una sola frase i desenvolupades després amb més extensió. Són deu idees bàsiques que permeten reflexionar sobre els processos mentals i cerebrals de l'aprenentatge...

Llegiu-ne més...

Conté 6 jocs de taula amb l'objectiu de potenciar diverses habilitats com: observació, memòria, estratègia, fer seriacions, càlcul mental, concentració, operacions senzilles, orientació espacial... Els jocs són: Auf Zack!, Batalla d'ovelles, Codi Secret 13+4, Mr Magic, Qwirkle i 3.4=Klatsch
Nivell: Cicle Inicial, 3r de Cicle Mitjà de Primària

Llegiu-ne més...

Benegas, Mar; Morales, Miriam; [il·lustracions]
Pagès editors, 2018
Parla de la història de les lletres, dels llibres i de les biblioteques. Al mateix temps és un homenatge als lectors i a tots els professionals del llibre i de la lectura. Respon a preguntes sobre les paraules i els llocs on es guarden a través de quatre blocs temàtics: l'escriptura, els llibres, les biblioteques i la seva relació amb les persones.

Llegiu-ne més...

Cañabate, Dolors; Casals, Pere; Guijosa, Cristina; Vila Aleix
Graó, 2018
Presenta una proposta teoricopràctica competencial des del currículum actual d'educació física, amb l’objectiu de facilitar l'aplicació de l'ensenyament i l'’aprenentatge a través de reptes físics cooperatius. Ofereix una eina de treball que contempla la relació amb les dimensions, les competències pròpies de l’àrea...

Llegiu-ne més...

Vivern, Lladó
Diputació de Girona; Obra Social "la Caixa", 2018
Crònica de la vida ciutadana que rememora el passat i dedica una especial atenció a la contemporaneïtat. Al llarg dels 35 capítols de la monografia es tracten temes tant diversos com: els primers pobladors, la II República, l’educació, el treball, la convivència, els barris, el turisme, l’urbanisme, les infraestructures...

Llegiu-ne més...

Hernández, Fernando; [coordinador]
Octaedro, 2018
Investigació centrada en aportar evidències que serveixin de contrapunt a una premissa bastant generalitzada: l'existència d'una fractura entre els aprenentatges que s'adquireixen dins i fora dels centres com una de les principals raons de la desafecció dels joves en la secundària.

Llegiu-ne més...