Menú novetats

relacions interpersonals, esport, sistema de valors, bàsquet, discapacitat intel·lectual; CS de primària; secundària
2hores (+) Guia didàctica
Marco, un entrenador professional de bàsquet, es troba un dia, enmig d'una crisi personal, entrenant a un equip format per persones amb discapacitat intel·lectual. El que comença com un problema s'acaba convertint en una lliçó de vida.

Llegiu-ne més...

Gertrúdix, Sebastián
Rosa Sensat, 2018
Mostra l’experiència d’aprenentatge d’un mestre d’escola que aposta per la renovació pedagògica, en constatar la manca d'interès del seu alumnat i la migradesa dels seus recursos professionals. En aquest recorregut exhaustiu sobre la seva experiència professional descobreix la pedagogia Freinet...

Llegiu-ne més...

Ignotofsky, Rachel
Estrella Polar, 2018
Posa en relleu les contribucions de cinquanta dones notables als camps de la ciència, la tecnologia, l'’enginyeria i les matemàtiques, des del món antic fins als nostres dies. Entre les pioneres que hi apareixen, hi ha figures tan conegudes com Marie Curie i Jane Goodall, i d’altres no tan conegudes...

Llegiu-ne més...

Subirats, Marina
Octaedro, 2017
Dedicat especialment al professorat, planteja un repte apassionant: el de contribuir, des de les escoles i instituts, a un gran canvi cultural que elimini els prejudicis i els límits imposats a les criatures pel fet d'haver nascut amb un sexe o altre, que els obri totes les possibilitats perquè puguin ser el que són i volen ser amb total llibertat...

Llegiu-ne més...

Brossa, Agnès
Eumo, 2017
Anàlisi de cinc infants amb problemes de conducta, aprenentatge i hàbits. Es dirigeix a les famílies i als mestres per tal de no ignorar les dificultats que presenten. Ofereix pautes educatives específiques per ajudar-los a madurar en tots els sentits.

Llegiu-ne més...

Gómez Carrasco, Cosme Jesús; Ortuño Molina, Jorge; Miralles Martínez, Pedro
Octaedro, 2018
Ofereix un recull de mètodes aplicats a les ciències socials per abordar els nous reptes que incorpora l'educació des de la perspectiva de l'aprenentatge actiu (basat en projectes, en problemes, al servei de la comunitat, gamificat...). Tenint present l'evolució d'aquesta matèria (especialment pel paper de les noves tecnologies...

Llegiu-ne més...