Menú novetats

Materials elaborats pel grup de treball de llengua oral a educació infantil del PFZ 2017-18

Qui és qui gegant
Caixa de fusta de grans dimensions, amb nanses, que conté el clàssic joc de taula en versió gegant. Les imatges poden ser de persones o d'animals i s'ajusten amb un velcro a la fusta/suport.  



Caixetes de cançons
Conjunt de 14 capsetes que contenen diversos objectes, joguines o ninots que evoquen una cançó concreta. Per exemple: un lleó, una pilota, un drac, un cotxe...


 

Expressió oral a infantil
Maleta que conté: un memory amb imatges reals d'accions quotidianes, pinces per gravar expressions, un joc del telèfon per a 6 alumnes i diverses bossetes amb pedres pintades per fomentar la creació d'històries.

 

 

art, tècnica artística, obra artística, artista, material audiovisual, pintura; secundària
1 hora 30 minuts
Pel·lícula d'animació experimental sobre la vida del pintor neerlandès Vincent van Gogh, enfocada particularment en les circumstàncies de la seva mort al 1890. És un homenatge en el qual cadascun dels 65000 fotogrames és una pintura a l’oli realitzada a mà, per 115 pintors diferents, usant el mateix estil de Van Gogh.

Llegiu-ne més...

afectivitat, divorci, família, relacions interpersonals, relació pares-nen, socialització; secundària
1 hora 37 minuts
Drama familiar que parla de les separacions matrimonials i concretament sobre la pèrdua de la figura materna. La realitzadora ens trasllada a la dècada dels 60 per mostrar-nos com es veu el problema des dels ulls d'una nena. Tot això en un escenari bucòlic i encantador que contrasta amb l'estat anímic dels personatges.

Llegiu-ne més...

Reixach, Laura
Llibres del Segle, 2018
Guia gràfica de la ciutat de Girona. L'autora ha dibuixat del natural, amb llapis de colors, aquarel·la, bolígraf i guaix, espais urbans i monuments de tot tipus, inclosos alguns establiments comercials que per a ella tenen un atractiu especial. Es ret homenatge als indrets...

Llegiu-ne més...

Martínez Grau, Sílvia
Rosa Sensat, 2017
Assaig que pretén esdevenir diàleg a través de preguntes, reflexions i situacions que volen apropar els extrems de manera que el canvi es pugui fer d'una manera pausada, raonada i compartida. Històries viscudes en primera persona que mostren que la transformació passa per la revisió del propi fer...

Llegiu-ne més...

Brinnitzer, Evelina
Noveduc; Graó, 2018
Guia per dissenyar i organitzar un projecte de ludoteca. Exposa quins materials es necessiten i com se seleccionen, com es poden construir jocs i joguines amb materials de rebuig i quin rol compleixen els ludotecaris. Inclou més de 100 propostes que abracen jocs perceptius, motrius...

Llegiu-ne més...